A key to (your) success

„Ladies and Gentlemen, it is not going to be easy. Easy … is not an option.” – „Nowe początki – film motywacyjny 2017”

Na pytanie – „jaki jest mój subiektywny przepis na dobry rok?”, postaram się odpowiedzieć w sposób niesztampowy – BRAK reguł, ZERO zasad – moment na wyjście z „pudełeczka” własnych ograniczeń.

W życiu każdego człowieka pojawia się taki moment, w którym wielu z Nas zadaje sobie pytanie – „czy to w ogóle ma sens?”. Jesteśmy wówczas bezsilni, brakuje Nam motywacji do działania i podejmowania nowych wyzwań.

Dlatego i tym razem postanowiłam, że postawię właśnie na niego – mój „motor” do działania.

Co robię? Jakich zasad się trzymam? Skąd czerpię wsparcie? Czy chcę?

Przede wszystkim, staram się wybierać drogę, która pozwoli mi na rozwój. Przyznam się szczerze, że nie zawsze jest to proste, ale nigdy nie zapominam o tym, co chcę osiągnąć.

Na swojej „drodze” spotykam wielu ludzi – tych, na których wiem, że mogę „liczyć”, jak i tych czekających na moje niepowodzenie. Wiem, jednak, że „potrzebny” jest mi każdy z nich.

Moja inspiracja?

Przede wszystkim rodzice. To oni każdego dnia przekazują mi wiele wartości.

Czy potrafię „czerpać z nich garściami”?

Zdarzają się momenty, w których nawet ich nie zauważam, wiem jednak, że podejmuję się starań i nigdy sobie „nie odpuszczam”.

Co robię, gdy właśnie „ten” nieoczekiwany dzień nadejdzie?

Nic innego, jak poszukuję. Szukam motywacji, wsparcia, możliwości do rozmowy. To właśnie sprawia, że zdobywam nowe doświadczenia, którymi mogę dzielić się ze swoimi czytelnikami.

Czym jest „mój motor do działania”?

Bardzo często bazuję na filmach motywacyjnych, które dzięki swojej treści, pozwalają wielu ludziom na chwilę rozmyśleń i refleksji.

I to „szczególne” pytanie – czy chcę?

Chęci i determinacja to podstawa do sukcesu.

Jak je „zdobyć” w życiu codziennym?

Wystarczy znajdować pozytywne strony w wielu chwilach, jak i momentach. To właśnie wtedy, dzięki wielu bodźcom, wydziela się ta długo oczekiwana adrenalina.

Kiedy zacząć?

Zacznij już teraz! Czas ucieka, a wokół Nas dzieje się bardzo wiele. Ważna jest każda minuta – wykorzystaj ją! To jest Twój czas, Twoja chwila i ten WŁAŚCIWY moment! To będzie DOBRY ROK! Po prostu zacznij!

A teraz pozostaje mi tylko zaprosić Cię na jedyną w swoim rodzaju „projekcję”.

Kliknij i przekonaj się sam! Obiecuję, że warto!

https://www.youtube.com/watch?v=fvFuGq-1Z8M

Dodaj komentarz